نجاتگران داوطلب هلال‌احمر گلستان در مناطق صعب‌العبور جنگل‌های انبوه منطقه جهان‌نما شهرستان کردکوی برای نجات دختر گمشده در حال تلاشند. جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، حسین باقری درباره انجام عملیات جست‌وجو برای یافتن زن ۲۷ ساله در منطقه جهان‌نما گفت: با اعلام وقوع حادثه ،۲ تیم جست‌وجو و نجات هلال احمر کردکوی با بکارگیری تجهیزات کامل فنی در منطقه حضور پیدا کرده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند. در روز دوم عملیات جست‌وجو، ۲ تیم دیگر به تیم‌های عملیاتی افزوده شد و ۲ تیم هم از پایین روستای شموشک در حال جست‌وجو بودند.

وی افزود:در سومین روز از عملیات، ۴ تیم جست‌وجو و نجات هلال احمر، همچنان در منطقه جهان‌نما که منطقه ای بسیار سختگذر و دارای دره‌ها و پرتگاه‌های عمیق و خطرناکی است مشغول جست‌وجوی این زن ۲۷ ساله هستند. اکنون ۲ تیم از روستای شموشک به سمت بالا نیز در حال حرکت هستند و امدادگران با وجود سختگذر بودن مسیر روستا و با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارندگی و مه آلود بودن هوا در حال انجام ماموریت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی تاکید کرد: در عملیات جست و جو و نجات این حادثه، مدیریت بحران شهرستان کردکوی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پاسداران، مردم محلی روستا، هیات کوهنوردی شهرستان و استان،تیم آفروت و محیط زیست شهرستان همکاری داشتند و در مجموع  تا این لحظه ۶۰ نفر نیروی امدادی و اهالی روستا در کار جست و جو، همراه تیم های امدادی هلال احمر بودند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha